Low Pressure Fitness

Olisko aika laittaa ytimesi kuntoon?
Olisiko aika saada maha litteäksi ja ryhti hyväksi?

HUOM – tämä tunti soveltuu sekä miehille että naisille.

Jotta voisit osallistua näille viikottaisille jatkotunneille tarvitset taustalle alkeet ja niitä järjestetään säännöllisesti.

Low Pressure Fitness tason 1 ja 2 harjoitustunteja ihanan fysioterapeutti Sari Silventoisen johdolla.

Hypopressive-tekniikka on sarja hengitys-ja asentoharjoituksia. Harjoitukset tehdään asennoissa jotka vähentävät vatsaontelon sisäistä sekä lantionpohjaan kohdistuvaa painetta ja stimuloivat keskivartalon lihasten refleksinomaista aktivoitumista. Harjoitus vahvistaa lantionpohjan ja keskivartalon lihaksistoa. Harjoitus kaventaa vyötärölinjaa, poistaa ja/tai ennaltaehkäisee virtsankarkailua, pienentää vatsalihasten erkaantumaa, parantaa ryhtiä, vilkastuttaa aineenvaihduntaa ja vähentää turvotusta.

* Tekniikka ei sovellu henkilöille joilla on verenpainetauti, sydänsairaus tai obstruktiivinen kehkosairaus. Harjoitus ei sovi raskaana oleville.

Viikottaisilla jatkotunneilla tehdään level 1 ja 2-tason harjoitteita eri asennoissa. Tunti sisältää alkuun selän liikkuvuusharjoitteita, vatsalihasten rentouttavia liikkeitä ja valmistavia harjoitteita jotta saadaan mahdollisen hyvä ja tehokas hypopressure-harjoitus tehtyä.

***

Sari Silventoinen on suorittanut Low Hypopressure Fitness Level 1-3 tason koulutukset Helsingissä ja Barcelonassa.

HUOM – tunti maksaa 20 eur ja se maksetaan etukäteen verkkokaupassa ja tunnille ilmoittaudutaan normaalisti ajanvarausjärjestelmän kautta.